Eğitim İçeriği

E-TİCARET USTASI
YÜKSEK ÜCRET PLANI
EPOSTA PAZARLAMA PLANI
BÜYÜME PAZARLAMA PAKETİ
FACEBOOK REKLAM STRATEJİSİ
SATIŞ HUNİLERİ
EMAİL PAZARLAMA
ÜCRETLİ MEDYA
İÇERİK PAZARLAMA
SOSYAL MEDYA
DÖNÜŞÜM OPTİMİZASYONU
MARKA OLUŞTURMA
İŞ ZEKASI
REKABETCİ ZEKA
MÜŞTERİ ZEKASI
ANALİZ & RAPORLAMA


Hayır. Strateji yazılıdır. Bunlar, resimler ve diyagramlar, anketler, şablonlar, komut dosyaları vb. içeren metin bilgileri ve kaydırma dosyalarıdır. Kaydolduğunuzda üyelerimizin alanından veya google drive’dan erişeceksiniz.

Bu format, bilgilerin mümkün olduğunca pratik olmasını sağlamak içindir. Her zaman elinizin altında olan ve hemen bulabileceğiniz, paylaşabileceğiniz ve üzerinde işlem yapabileceğiniz bir şey.
Şimdiye kadar müşterilerimiz bu formatı tercih ettiler ama ileride bizi daha yakından tanıyabilmeniz için kısa videolar ekleyebiliriz.

Ancak, yalnızca topluluk üyelerimiz için video kaynakları oluşturmayı planlıyoruz. Buna ücretsiz erişim elde edersiniz, bu nedenle satın aldıktan sonra topluluk grubuna katıldığınızdan emin olun.

Dijital pazarlamacıysanız, müşterileri almak için kullanın ve ardından müşteriler için yürütün. Bir işletmede pazarlamacıysanız, zamandan tasarruf etmek ve daha etkili olmak için kullanın.

İşletmeniz veya müşterinizle nerede olduğunuza bağlı olarak, reklam kampanyalarının, açılış sayfalarının ve dönüşüm hunilerinin vb. sonuçlarını optimize etmek için dönüşüm sağlayan Facebook reklamlarını hızla oluşturmak için kullanabilirsiniz.

Kişisel olarak onu her şeyin üstünde tutmak için bir kontrol listesi, bir bilgi bankası, bir kaynak bankası olarak kullanıyoruz. Bir müşterinin bir şeye ihtiyacı varsa, ona veriyoruz, böylece ikimiz de zaman kazanıyoruz. Video reklamlarını optimize etmeleri gerekiyorsa, onlara yeni kopya oluşturmaları için yapı/şablon vereceğiz. Veya dönüşümlerini artırmak için satış sayfası şablonunu kullanacağız vb. Diğer müşteriler, Büyüme Stratejisini baştan sona kapsamlı bir strateji olarak kullanır. Ve daha yüksek ödeme yapan hizmetlilere yol açan güven oluşturmak için onlara satıyoruz.

Evet elbette! Biz de pazarlamacıyız ve hepsini kendimiz için inşa ettik. Kendiniz de bir pazarlamacı olarak, hayatınızı kolaylaştırmak için ihtiyacınız olan her şeyi tek bir yerde toplayarak her şeyin üstesinden gelmek için bunu kullanın. Patronunuzun, meslektaşlarınızın önünde iyi görünmek için kullanın. Masaya sorumlu olacağınız yeni fikirleri getirmek için kullanın. Yeni müşterileri çekmek ve dahil etmek için kullanın!

Bu kaynakların size ne kadar zaman kazandıracağını herkesten çok siz bileceksiniz. Saatlik ücretinizi hesaplayın ve ardından reklam metin yazarlığı, e-posta otomasyonu ve açılış sayfası oluşturma vb. için sahip olduğumuz birden çok şablonu kullanarak ne kadar zaman kazanacağınızı hesaplayın. Bu aslında bir hırsızlık!

Evet, bu yeni başlayanlar için idealdir. Büyüme stratejisi baştan sona kapsamlı bir stratejidir. Yardımcı olduğumuz her girişim ve kendi kurduğumuz her işletme için strateji ve kaynakları kullanırız. Hızlı bir şekilde kurulum yapmanıza yardımcı olacak bir yol haritası, bir öncelikler listesi ve yapı ve araçlar sunar. Ve büyük miktarlarda para yatırmak zorunda kalmadan ihtiyacınız olan çekişi size sağlayacaktır. Aslında, bu strateji aslında sizi dış yatırıma ihtiyaç duymadan işinizi ölçeklendirebilecek şekilde konumlandırır.

Kesinlikle hayır! Biz kesinlikle size nasıl çevrimiçi koç olunacağını öğreten ve daha sonra başkalarına nasıl çevrimiçi koç olunacağını öğretecek bir “çevrimiçi koç” değiliz! Bu dünya (bize göre) berbat ve doygun ve insanlara yanlış umutlar veya gerçekçi olmayan beklentiler veriyor.


Bunun yerine, kullandığımız ve bir pazarlamacı olarak gerçek bir çevrimiçi iş kurmak ve ölçeklendirmek için kullanabileceğiniz taktikleri paylaşıyoruz. Bilgi ürünlerinden, e-ticarete, abonelikten, SaaS’tan ve potansiyel müşteri yaratmadan vb.

Bu hızla değişen dünyada neyin işe yaradığını bulmak için her gün ve gece siperdeyiz ve bu kolay değil. Bir Facebook reklamında kim ne derse desin, hızlı bir düzeltme veya sihirli değnek yoktur. Ancak… herhangi bir düzeyde bir işletmeyi büyütme şansınız varsa, takip edilmesi gereken gerçek taktikler, stratejiler ve çerçeveler vardır. Biz sadece bunu yapmanız için size güç vermek için buradayız.

Milyonlarca gelir elde eden yerleşik bir işletmeyseniz… bir sonraki seviyeye geçmek için yapmanız gereken her şeyi yaptığınızdan emin olmak için stratejiyi ve kaynakları bir kontrol listesi olarak kullanın.


100.000 $’a ulaşmak, 10 $ veya 100 milyon $’a gitmeniz gerektiğinden farklıdır. Bu nedenle, ekibinizin her şeyin üstünde olduğundan emin olmak veya ekibinizin daha kısa sürede daha fazla sonuç üretmek için daha fazla kaynağa sahip olmasını sağlamak için kullanın. İşletmenize ölçeklendirmek için bir strateji ve bunu yapmak için araçlar sağlayacaktır.

En yüksek ücreti ödeyen müşterilerimiz, bu kaynaklardan en fazla yararlananlardır çünkü zaten gelirleri ve ince ayar yapıp optimize edebilecekleri sistemleri vardır. Reklam harcamanızı ayda 50.000 ABD Doları artısına nasıl ölçeklendirebileceğinizi ve yine de büyük getiriler elde edebileceğinizi göreceksiniz. Veya müşterilerinizden daha fazla gelir elde etmek vb.

Böyle bir pazarlamacı değil! Sorumluluk reddi beyanı şu ki, bu başlıkları ve açılış sayfalarını gördüğünüzde, bunun nedeni bunun klasik bir satış tekniği olmasıdır. Bu, okuyucunun bu ürünü satın almaları gerektiğini düşünmesine neden olan bir domino ifadesidir, çünkü bu yeni bir fırsattır ve onun türünden hiçbir şey yoktur. Akıllıdır ve bazıları için işe yarar, ancak aynı zamanda kötüye kullanılır ve çoğu durumda doğru kullanılmaz, bu da güvenilirliğin azalmasına, gerçekçi olmayan beklentilere ve yanlış umutlara yol açar. Bizi Lamborghini’ler ve malikanelerle YouTube’da veya Facebook Reklamlarında ne kadar para kazandığımızla övünürken görmeyeceksiniz. Havalı değil, bizim tarzımız değil!